fbpx

Ketogeeniseen ruokavalioon soveltuva pizzapohja

Tämä keto-pizza resepti on helppo ja nopea valmistaa. Moni on kysellyt hyvää keto-pizza reseptiä. Olemme monta kokeilleet ja tämä resepti on suosikkimme tähän mennessä. Reseptistä saa kaksi pohjaa (pellillistä), joten jos haluat vain yhden niin puolita määrät.

Ainekset (pohja):
-4 kupillista raastettua mozzarellaa
-2 kananmunaa
-6 rkl philadelphiaa
-150g mantelijauhoja
-hypysellinen suolaa
Resepti:
1. Sulata mozzarella uunissa (200 astetta ja noin 5 min)
2. Sekoita sulaneeseen mozzarellaan loput ainekset tässä järjestyksessä; philadelphia, kananmunat ja mantelijauho
3. Möyhi taikinaa sen verran että ainekset ovat hyvin sekaisin ja taikina ei tartu enää juuri käsiin. Lisää mantelijauhoja tarvittaessa.
4. Jaa taikina kahteen osaan.
5. Laita taikina leivinpapereiden väliin ja kauli littanaksi. Kun olet valmis ota ylempi leivinpaperi pois. (Pro tip: jos taikina kerennyt jäähtymään, niin lämmitä se nopeasti uunissa ennen kaulimista)
6. Laita pohja esikypsymään uuniin 200 asteeseen, niin että pinta saa hieman väriä
7. Täytä
8. Laita takasin uuniin vielä noin 7 minuutiksi, tai kunnes juusto saa hieman kultaista väriä.
9. Heitä itsesi kanssa femmat, koska teit juuri todella hyvän keto-pizzan!

Jaa tämä artikkeli

Share on facebook
Share on twitter
Share on email

LUE LISÄÄ BLOGISTA

Ilmaisia työkaluja rasvanpolton aloittamiseen

Hyvinvointivalmentaja Anni Sirviö opastaa sinut näiden vinkkien avulla turvallisesti alkuun!.

Ilmainen E-kirja

Lataa ilmainen e-kirja, joka sisältää herkullisia reseptejä ja vinkkejä ketogeeniseen ruokavalioon.

Webinaari rasvanpolttoon

Tule kuuntelemaan ilmainen webinaari, joka tarjoaa vinkkejä tehokkaaseen rasvanpolttoon.

Soveltuuko keto minulle?

Tämä video käy läpi ketogeenisen ruokavalion "vaikutuksia" ja antaa uusia näkemyksiä ruokavalioon.

Oletko valmis aloittamaan kickstart matkasi?

Aloita valitsemalla sinulle sopiva valmennus